Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Velké Hamry / ŘEDITEL/ŘEDITELKA ZAŘÍZENÍ DOMOV DŮCHODCŮ VELKÉ HAMRY

ŘEDITEL/ŘEDITELKA ZAŘÍZENÍ DOMOV DŮCHODCŮ VELKÉ HAMRY

Domov důchodců Velké Hamry, příspěvková organizace nabízí volné pracovní místo na pozici ŘEDITEL/ŘEDITELKA ZAŘÍZENÍ DOMOV DŮCHODCŮ VELKÉ HAMRY. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 50 000 do 70 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ magisterské. Místem pracoviště je Domov důchodců Velké Hamry, příspěvková organizace, okres Jablonec nad Nisou. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.10.2021. Další informace Vám poskytne Mgr. Jolana Šebková.

Zaměstnavatel: Domov důchodců Velké Hamry, příspěvková organizace
Místo výkonu práce: Velké Hamry
Platové ohodnocení: 50 000 – 70 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Od 1.10.2021 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

ŘEDITEL/ŘEDITELKA ZAŘÍZENÍ DOMOV DŮCHODCŮ VELKÉ HAMRY, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE

Místo výkonu práce: Domov důchodců Velké Hamry, příspěvková organizace, se sídlem Velké Hamry 600, 468 45 Velké Hamry, IČO: 71220003.

Platové zařazení: 12. platová třída (zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, a nařízení vlády
č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)

Charakteristika vykonávané činnosti: řídící a manažerská činnost v zařízení Domov důchodců Velké Hamry, příspěvková organizace.

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání českého jazyka.

Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání.

Jiné požadavky:
- praxe minimálně 5 let, prokazatelná praxe ve vedoucí funkci alespoň 3 roky,
- znalost problematiky sociálních služeb výhodou,
- orientace v řízení ekonomiky příspěvkové organizace výhodou,
- vysoké pracovní nasazení, komunikativnost,
- velmi dobré organizační a řídící schopnosti,
- schopnost práce v týmu,
- samostatnost a flexibilita,
- dobrá znalost práce s výpočetní technikou (Microsoft Word, Excel, Internet),
- schopnost implementace obecně závazných právních předpisů do vnitřních norem.

Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
- přesné označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu u cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.

Výčet příloh, které zájemce připojí k přihlášce:
- přihláška do výběrového řízení ,
- strukturovaný životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- osobní dotazník včetně fotografie,
- vlastní koncepce řízení (fungování a další rozvoj) zařízení Domov důchodců Velké Hamry, příspěvková organizace, v rozsahu max. 3 stran A4, včetně čestného prohlášení o autorství zpracované koncepce,
- ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
- ověřená fotokopie platného lustračního osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační osvědčení lze při podání přihlášky nahradit prohlášením, že uchazeč o lustrační osvědčení zažádal a doloží jej ihned po jeho obdržení), nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971,
- souhlas s použitím osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění.

Pracovní poměr: na dobu neurčitou

Předpokládaný termín nástupu: od 01. 10. 2021

Lhůta pro podání přihlášky: do 21. 06. 2021 (není rozhodující razítko pošty)

Obálku označte textem: Výběrové řízení na místo ředitele/ředitelky zařízení Domov důchodců Velké Hamry, příspěvková organizace.

Způsob podání přihlášky: písemně nebo osobně na adresu Krajský úřad Libereckého kraje, odbor sociálních věcí, U Jezu 642/2a, 461 80 Liberec 2, k rukám Mgr. Jolany Šebkové, vedoucí odboru sociálních věcí, tel. 485 226 540, 11. poschodí.

Bližší informace: Mgr. Jolana Šebková, tel. 485 226 540, e-mail: jolana.sebkova@kraj-lbc.cz.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.

První kontakt

Kontaktní osoba: Mgr. Jolana Šebková
Telefon: 485 226 540
E-mail: jolana.sebkova@kraj-lbc.cz

Referenční číslo ÚP: 21951380719
Poslední aktualizace: 7.6.2021

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 20.6.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů