Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Jablonec nad Nisou / Referent odboru technického - oddělení správy nebytových objektů

Referent odboru technického - oddělení správy nebytových objektů

Statutární město Jablonec nad Nisou nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Referent odboru technického - oddělení správy nebytových objektů. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 21 710 do 31 820 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je Statutární město Jablonec nad Nisou, okres Jablonec nad Nisou. Nástup možný od 1.11.2022. Další informace Vám poskytne Zdeňka Krausová, , tel.: 483 357 172, e-mail: krausova@mestojablonec.cz.

Zaměstnavatel: Statutární město Jablonec nad Nisou
Místo výkonu práce: Jablonec nad Nisou
Platové ohodnocení: 21 710 – 31 820 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Od 1.11.2022 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Kvalifikační předpoklady:
- min. vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, stavebního směru výhodou;
- dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy výhodou;
- výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů;
- flexibilita, loajalita, samostatnost, zodpovědnost a schopnost týmové práce;
- uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet);
- vynikající orientace v oblasti technické a administrativní správě nemovitostí vč. bytových a nebytových domů vč. orientace v příslušné legislativě a v stavebním zákoně;
- řidičský průkaz - minimálně skupina B;
- odolnost vůči stresu;
- znalost lokality výkonu práce a místních poměrů výhodou.

Popis vykonávané práce:
Součást menšího pracovního kolektivu, který má na starosti komplexní péči o veškeré bytové i nebytové objekty ve vlastnictví statutárního města Jablonec nad Nisou (administrativní i technické činnosti). Zajištění realizace staveb, oprav a odstranění havárií na majetku města. Zajištění zpracování projekční přípravy u plánovaných investičních akcí města, zpracování podnětů a záměrů na investiční akce města, kontrola čerpání finančních prostředků, inženýrská činnost investora. Kontrola plnění smluv, kvality a objemu odváděné práce, odsouhlasování finančních nabídek a faktur (za provedené práce), předkládání materiálů pro jednání rady a zastupitelstva a spolupráce při tvorbě podkladů pro zadávání veřejných zakázek. Průběžné provádění archivace a skartace písemností. Sestavování plánu údržby na svěřených objektech. Zajišťování komunikace nad rámec pracovní doby. Neustálé profesní zdokonalování.

Nabízíme:
Perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky; zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek zaměstnavatele na stravování, sick days apod.); pružnou pracovní dobu; pět týdnů dovolené; možnost získání obecního bytu.

Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.

První kontakt

Kontaktní osoba: Zdeňka Krausová
Telefon: 483 357 172
E-mail: krausova@mestojablonec.cz

Referenční číslo ÚP: 26053200707
Poslední aktualizace: 7.9.2022

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 25.9.2022.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů